Ο Δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης στην ημερίδα με θέμα: «Πειραιάς σε κρίσιμη μετάβαση – από το παγκόσμιο στο τοπικό»
Ο Δήμαρχος Πειραιά κ. Γιάννης Μώραλης συμμετείχε ως ομιλητής στην ημερίδα του Τμήματος Πολεοδομίας και Χωροταξίας της Σχολής Αρχιτεκτόνων Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, με θέμα: «Πειραιάς σε κρίσιμη μετάβαση από το παγκόσμιο στο τοπικό».
Η ημερίδα πραγματοποιήθηκε στο φουαγιέ του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά και τη συζήτηση συντόνισε ο καθηγητής του ΕΜΠ και Δημοτικός Σύμβουλος – επικεφαλής της παράταξης «Πειραιάς για όλους» κ. Νίκος Μπελαβίλας.
Ο Δήμαρχος Πειραιά κ. Γιάννης Μώραλης, στην ομιλία του, εξέφρασε μεταξύ άλλων την αισιοδοξία του για την ανάπτυξη της πόλης, λέγοντας ότι ο Πειραιάς βρίσκεται πλέον στο επίκεντρο του επενδυτικού ενδιαφέροντος. Αναλυτικότερα, αναφέρθηκε στη δημιουργία της «Πολιτείας Καινοτομίας» στη ΧΡΩΠΕΙ, σε μεγάλα έργα του Δήμου, όπως είναι η ανάπλαση στο παραλιακό μέτωπο του Μικρολίμανου, καθώς και στις ιδιωτικές επενδύσεις στην περιοχή του Παπαστράτου και στο Ξενοδοχείο «Mistral».
«Οι επενδύσεις αυτές σε συνδυασμό με τη λειτουργία του Μετρό και του Τραμ δημιουργούν ένα ευνοϊκό περιβάλλον για νέες θέσεις εργασίας καθώς και άμεσα αλλά και έμμεσα οφέλη για την πόλη», ανέφερε ο Δήμαρχος Πειραιά.
Στη συνέχεια αναφέρθηκε στον Ο.Λ.Π., επισημαίνοντας ότι πρέπει να υπάρχει διαρκής συνεργασία με τον Δήμο Πειραιά αλλά και τους όμορους Δήμους χωρίς άγονες αντιπαραθέσεις, προς όφελος όλων και του λιμανιού και των πόλεων.
Ο κ. Μώραλης εξήρε τη σημασία που έχει για τον Πειραιά η μετατροπή του λιμανιού σε home Port για την κρουαζιέρα, λέγοντας ότι οι τουρίστες θα έχουν την ευκαιρία να μείνουν στην πόλη 1 έως 2 μέρες, με πολλαπλά οφέλη για την τοπική οικονομία.
Αναφέρθηκε ακόμη στο μεγάλο απόθεμα πολιτισμού που υπάρχει στον Πειραιά, επισημαίνοντας την ανάγκη της καθιέρωσης διαδρομής που να συνδέει το νέο υπό κατασκευή Μουσείο Εναλίων Αρχαιοτήτων με το Αρχαιολογικό και το Ναυτικό Μουσείο.
Τέλος, ο κ. Μώραλης τόνισε ότι αναμένει από την κυβέρνηση να υλοποιήσει δύο σημαντικά έργα: την υπογειοποίηση των γραμμών του ΗΣΑΠ από το Νέο Φάληρο έως τον Πειραιά και το Δικαστικό Μέγαρο, όπως επίσης να δώσει λύση στο θέμα της δημιουργίας της Ιπποδάμειας Αγοράς.